Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z tyłu |
Strona zabudowy | na dole |
Strona zabudowy | z obu stron |
Materiał | Aluminium |
Rodzaj wahacza | dla wahacza poprzecznego |
Rodzaj łożyskowania | Poduszka gumowa |
nr EAN | 4031185248525 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza F8-6701 OPTIMAL
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
3C0199231A, 3C0199231B, 3C0199231D, 3C0199231E
3C0199231D, 3C0199231E
3C0199231D, 3C0199231E
AUDI | 3C0199231D | |
AUDI | 3C0199231E | |
SEAT | 3C0199231D | |
SEAT | 3C0199231E | |
VOLKSWAGEN | 3C0199231A | |
VOLKSWAGEN | 3C0199231B | |
VOLKSWAGEN | 3C0199231D | |
VOLKSWAGEN | 3C0199231E |
Zastosowanie Tuleja wahacza F8-6701 OPTIMAL w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.