Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 205 456 topran

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ 205 456 TOPRAN

205 456 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ TOPRAN
topran 205 456
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ 205 456
205 456
topran 205 456 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ 205 456 topran
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ 205 456 topran
25.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

t+

numer części:

205 456

producent:

TOPRAN

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
Gwint zewn. [mm] M 10 x 1,25
Gwint wewnętrzny [mm] M 12 x 1,25
Długość [mm] 80

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ 205 456 TOPRAN

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: OPEL COMBO/MINIVAN, CORSA B, CORSA B/HATCHBACK, TIGRA 1.0-1.7D 03.93-12.02

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ 205 456 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ 205 456 producenta TOPRAN

OPEL

0324066, 1603455, 324066

numery OEM:
OPEL      03 24 066
OPEL      16 03 455
OPEL      3 24 066
VAUXHALL      26065265
VAUXHALL      93192446

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ 205 456 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ 205 456 TOPRAN:

Mariusz, Józefosław
2020-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.