Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » BWD294 trw

Cylinderek hamulcowy BWD294 TRW

BWD294 Cylinderek hamulcowy TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWD294

producent:

TRW

Średnica [mm] 19
parzyste numery artykułów BWD295
Materiał Żeliwo
nr EAN 3322937918737

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWD294 TRW

Cylinderek hamulcowy tył P pasuje do: TOYOTA COROLLA 1.4/1.6 05.95-08.01
numery OEM:
TOYOTA      47550-02050

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWD294 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWD294 TRW:

2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
zobacz instrukcję montażu BWD294zobacz instrukcję montażu BWD294

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.