Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 5141 lpr

Cylinderek hamulcowy 5141 LPR

5141 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 5141
Cylinderek hamulcowy 5141
5141
lpr 5141 Cylinderek hamulcowy
51.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

5141, C25863

numer części:

5141

producent:

LPR

Wymiar gwintu 10 x 1
otwór Ø [mm] 19,05
Rozstaw śrub mocujących [mm] 34,5
Materiał Aluminium
nr EAN 8032532018958

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 5141 LPR

Cylinderek hamulcowy tył P pasuje do: HONDA CIVIC VII, TOYOTA COROLLA 1.4-2.0D 05.95-09.05
numery OEM:
HONDA      43300S5SE01
TOYOTA      4755002050
TOYOTA      4755002080

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 5141 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 5141 LPR:

2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.