Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 5140 lpr

Cylinderek hamulcowy 5140 LPR

5140 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 5140
Cylinderek hamulcowy 5140
5140
lpr 5140 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 5140 lpr
Cylinderek hamulcowy 5140 lpr
52.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

5140, C25862

numer części:

5140

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 19,05
Wymiar gwintu 10 x 1
Materiał Aluminium
Rozstaw śrub mocujących [mm] 34,5
nr EAN 8032532018941

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 5140 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L pasuje do: HONDA CIVIC VII, TOYOTA COROLLA 1.4-2.0D 05.95-09.05

Cylinderek hamulcowy 5140 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

Numery OE Cylinderek hamulcowy 5140 producenta LPR

TOYOTA

4757002050, 4757002080

HONDA

43301S5SE01

numery OEM:
HONDA      43301S5SE01
TOYOTA      4757002050
TOYOTA      4757002080

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 5140 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 5140 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.