Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » GDB1687DTE trw

Klocki hamulcowe - komplet, DTEC COTEC GDB1687DTE TRW

GDB1687DTE Klocki hamulcowe - komplet, DTEC COTEC TRW
trw GDB1687DTE
128.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (144 ocen)
numery handlowe:

23215, 24535

numer części:

GDB1687DTE

producent:

TRW

Ograniczenia producenta ATE
Długość 1 [mm] 156,4
Długość 2 [mm] 155,4
Wysokość 1 [mm] 66,5
Wysokość 2 [mm] 69,0
Grubość 1 [mm] 18,0
Grubość 2 [mm] 18,0
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Układ hamulcowy Okładziny hamulcowe o zredukowanym pyleniu
Układ hamulcowy również dla nawiercanych tarcz hamulcowych
Oznaczenie kontrolne E9 90R-02A1062/0522
nr EAN 3322938207328

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, DTEC COTEC GDB1687DTE TRW

Klocki hamulcowe kpl. ceramiczne przód , pasuje do: RENAULT CLIO III, GRAND SCENIC II, MEGANE I, MEGANE II, MEGANE II/KOMBI, SCENIC II 1.4-2.0D 03.99-

Klocki hamulcowe GDB1687DTE mają zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE klocków hamulcowych GDB1687DTE producenta TRW

RENAULT

410601237R, 7701209100, 7701209670, 7711130086

numery OEM:
RENAULT      41 06 012 37R
RENAULT      77 01 209 100
RENAULT      77 01 209 670
RENAULT      77 11 130 086

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, DTEC COTEC GDB1687DTE TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, DTEC COTEC GDB1687DTE TRW:

2020-11-02
 5/5
zgodne z zamówieniem
2023-09-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-08
 5/5
OK!!
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-15
 5/5
Ok
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-02
 5/5
Kupiłem GDB1737 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-17
 5/5
zamontowałem w swoim samochodzie focusie i cichutko chodzą, jestem zadowolony, polecam
2022-07-30
 5/5
Klocki już hamują pasowały, jak trzeba wszystko ok, na ewent. ocenę trwałości trzeba trochę poczekać..!
2023-08-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-04
 5/5
Zgodne z zamowieniem
2022-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-07-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu GDB1687DTEzobacz instrukcję montażu GDB1687DTE

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.