Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » GDB3199 trw

Klocki hamulcowe - komplet GDB3199 TRW

GDB3199 Klocki hamulcowe - komplet TRW
trw GDB3199
Klocki hamulcowe - komplet GDB3199
91.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (144 ocen)
numery handlowe:

23373, 23374, 23375

numer części:

GDB3199

producent:

TRW

Ograniczenia producenta AKEBONO
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Oznaczenie kontrolne E9 90R 01120/102
Wysokość [mm] 46
Długość [mm] 107,8
Grubość [mm] 15,3
nr EAN 3322937237555

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet GDB3199 TRW

Klocki hamulcowe kpl. tył , pasuje do: DODGE STEALTH, MITSUBISHI ECLIPSE IV, GALANT VII, LANCER IV, LANCER V, LANCER VI, LANCER VII, MAGNA, PROUDIA/DIGNITY, SIGMA, SPACE 2.0-4.5 09.90-12.08

Klocki hamulcowe GDB3199 mają zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

DODGE

NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA

Numery OE klocków hamulcowych GDB3199 producenta TRW

MITSUBISHI

4605A237, MB857610, MB857611, MB928067, MN102625, MR129434, MR389581, MR389582, MZ690021

DODGE

4605A237, MB857610, MB857611, MB928067, MR129434, MR389581, MZ690021

numery OEM:
CHRYSLER      MB857610
CHRYSLER      MB928067
DODGE      4605A237
DODGE      MB857610
DODGE      MB857611
DODGE      MB928067
DODGE      MR129434
DODGE      MR389581
DODGE      MZ690021
MITSUBISHI      4605A237
MITSUBISHI      MB857610
MITSUBISHI      MB857611
MITSUBISHI      MB928067
MITSUBISHI      MN102625
MITSUBISHI      MR129434
MITSUBISHI      MR389581
MITSUBISHI      MR389582
MITSUBISHI      MZ690021

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet GDB3199 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet GDB3199 TRW:

2022-06-15
 5/5
Ok
2020-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-24
 5/5
Ok Polecam
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-19
 5/5
Miałem te klocki w poprzednim samochodzie hyundai i20 i sprawowały się jak oryginały
2021-05-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-08
 5/5
Jakość sama w sobie dodatkowo dobry sklep
2022-06-15
 5/5
Ok
2021-10-18
 5/5
TRW. Po prostu najwyższa klasa.
2019-12-08
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
2021-10-18
 5/5
TRW. Po prostu najwyższa klasa.
2020-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-12
 5/5
ok
2023-01-03
 5/5
OK
2023-06-12
 5/5
Ok
2024-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-19
 5/5
Miałem te klocki w poprzednim samochodzie hyundai i20 i sprawowały się jak oryginały
2024-08-18
 5/5
Bdb klocki... Wybrałem te, ponieważ przetestowałem już w dwóch innych samochodach i zachowują się bardzo dobrze...
2021-03-17
 5/5
polecam
2019-12-02
 5/5
Jakość sama w sobie dodatkowo dobry sklep
2020-04-13
 5/5
Jest ok
2024-11-27
 5/5
pasują i są markowe
2020-01-08
 5/5
Klocki zakupiłem gdyż polecił mi je mechanik już założone w moim samochodzie, auto hamuje jak żyleta
2022-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu GDB3199zobacz instrukcję montażu GDB3199

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.