Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » GDB4091 trw

Klocki hamulcowe - komplet GDB4091 TRW

GDB4091 Klocki hamulcowe - komplet TRW
trw GDB4091
Klocki hamulcowe - komplet GDB4091
GDB4091
trw GDB4091 Klocki hamulcowe - komplet
Klocki hamulcowe - komplet GDB4091 trw
Klocki hamulcowe - komplet GDB4091 trw
Klocki hamulcowe - komplet GDB4091 trw
Klocki hamulcowe - komplet GDB4091 trw
Klocki hamulcowe - komplet GDB4091 trw
123.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (144 ocen)
numery handlowe:

23043, 23044

numer części:

GDB4091

producent:

TRW

Ograniczenia producenta KELSEY HAYES
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Oznaczenie kontrolne E9 90R 027033
Długość 1 [mm] 164,1
Długość 2 [mm] 164,6
Wysokość 1 [mm] 54,5
Wysokość 2 [mm] 51,6
Grubość 1 [mm] 19,0
Grubość 2 [mm] 17,0
nr EAN 3322937204427

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet GDB4091 TRW

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: CHRYSLER 300M, CARAVAN, CONCORDE, GRAND VOYAGER III, NEON, NEON II, NEW YORKER, VISION, VOYAGER III, VOYAGER IV, DODGE CARAVAN, INTREPID 1.6-3.8 10.92-

Klocki hamulcowe GDB4091 mają zastosowanie do modeli samochodów

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

DODGE

NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA

Numery OE klocków hamulcowych GDB4091 producenta TRW

CHRYSLER

00K05011743AA, 05018595AA, 4882107, 5011743AB, 5014527AA, 5018595AA, K05011743AB

DODGE

4882107

numery OEM:
CHRYSLER      00K05011743AA
CHRYSLER      05018595AA
CHRYSLER      4882107
CHRYSLER      5011743AB
CHRYSLER      5014527AA
CHRYSLER      5018595AA
CHRYSLER      K05011743AB
DODGE      4882107

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet GDB4091 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet GDB4091 TRW:

2020-04-14
 5/5
na razie ok
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-08
 5/5
OK!!
2022-09-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-24
 5/5
Ok Polecam
2022-06-15
 5/5
Ok
2022-04-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-08-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-08
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
2022-03-19
 5/5
Miałem te klocki w poprzednim samochodzie hyundai i20 i sprawowały się jak oryginały
2022-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-13
 5/5
Jest ok
2024-11-27
 5/5
pasują i są markowe
2019-12-02
 5/5
Jak mam wybór to zawsze decyduję się na klocki producent
2022-10-18
 5/5
Klocki w porządku, założyłem w kolejnym aucie - Iveco 40C18 tylna oś..!
2024-08-18
 5/5
Bdb klocki... Wybrałem te, ponieważ przetestowałem już w dwóch innych samochodach i zachowują się bardzo dobrze...
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-02
 5/5
Jakość sama w sobie dodatkowo dobry sklep
2020-07-13
 5/5
Super wszystko
2020-10-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-07
 5/5
Wszystko pasuje do Volkswagen Passat b8 2.0tdi
2023-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu GDB4091zobacz instrukcję montażu GDB4091

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.