Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP1290 trw

Przekładnia kierownicza JRP1290 TRW

JRP1290 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP1290
Przekładnia kierownicza JRP1290
 

    Ocena:
numer części:

JRP1290

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta ZF
Długość całkowita [mm] 1429
Suw [mm] 160
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M14x1,5
Średnica złączki hydraulicznej [mm] 11
Średnica przyłącza przewodu powrotnego [mm] 11
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. z zazębieniem
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937739059

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP1290 TRW

Koszt kaucji: 1,180.19 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      204 460 25 00
MERCEDES-BENZ      204 460 25 00 80
MERCEDES-BENZ      204 460 31 00
MERCEDES-BENZ      A 204 460 25 00
MERCEDES-BENZ      A 204 460 25 00 80
MERCEDES-BENZ      A 204 460 31 00

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP1290 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRP1290

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.