Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » JTE2703 trw

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE2703 TRW

JTE2703 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (36 ocen)
numer części:

JTE2703

producent:

TRW

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Długość [mm] 100
Rodzaj gwintu z bieżnikiem lewostronnym
Wymiar gwintu M16x1,5
Gwint zewn. [mm] M24x1,5
Wymiar stożka [mm] 20
dla numeru OE 6743300003
dla numeru OE 6743300203
dla numeru OE 6743300303
dla numeru OE 6743300403
dla numeru OE 81467106866
dla numeru OE 81467116728
nr EAN 3322937406104

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE2703 TRW

Końcówka drążka kierowniczego (M16x1,5mm/M24x1,5mm, L-100mm) pasuje do: MAN L2000, MERCEDES LK/LN2, G (W463), RVI MASCOTT, MESSENGER 03.84-
numery OEM:
IVECO      42480023
MERCEDES-BENZ      000 330 02 35
MERCEDES-BENZ      000 330 07 35
MERCEDES-BENZ      000 330 68 35
MERCEDES-BENZ      000 330 86 35
MERCEDES-BENZ      000 330 88 35
MERCEDES-BENZ      A 000 330 02 35
MERCEDES-BENZ      A 000 330 07 35
MERCEDES-BENZ      A 000 330 68 35
MERCEDES-BENZ      A 000 330 86 35
MERCEDES-BENZ      A 000 330 86 35 64
MERCEDES-BENZ      A 000 330 88 35
VOLVO      1517448
zamienniki:
GL-10075
brak
OPTIMAL
20839
brak
SIDEM
0196436
brak
OCAP
0196448
brak
OCAP
0196631
brak
OCAP
0196943
brak
OCAP
680531
brak
SIDEM
NK1012
brak
DELPHI

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE2703 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE2703 TRW:

2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
2020-09-10
 4/5
Generalnie do firmy trw nie mam zastrzeżeń elementy zawieszenia wytrzymują dość długo, niestety tym razem w jednej końcówce drążka trafiła mi się pęknięta na szwie guma przegubu
2023-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-29
 5/5
Kolejny raz kupiłem części trw i wszystko jest jak należy
2022-04-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-27
 5/5
J/w
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-29
 5/5
Pa
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-27
 5/5
Dobra jakość, pasuje :)
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-03
 5/5
Polecam. Dobra cena
2020-09-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.