Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 05425 walker

Tłumik 05425 WALKER

05425 Tłumik WALKER
walker 05425
Tłumik 05425
05425
walker 05425 Tłumik
Tłumik 05425 walker
Tłumik 05425 walker
Tłumik 05425 walker
Tłumik 05425 walker
Tłumik 05425 walker
Tłumik 05425 walker
Tłumik 05425 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

05425

producent:

WALKER

Długość [mm] 1170
Ciężar [kg] 8,420
Litera rozpoznawcza 64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490054258

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 05425 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (dł.: 1170mm) pasuje do: MERCEDES 124 (C124), 124 (W124), E (W124) 2.0-2.5D 12.84-06.95
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      1244900115
MERCEDES-BENZ      1244900315
MERCEDES-BENZ      1244900915

Zastosowanie Tłumik 05425 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 05425 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.