Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 06674 walker

Tłumik 06674 WALKER

06674 Tłumik WALKER
walker 06674
Tłumik 06674
06674
walker 06674 Tłumik
Tłumik 06674 walker
Tłumik 06674 walker
Tłumik 06674 walker
Tłumik 06674 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

06674

producent:

WALKER

Długość [mm] 560
Ciężar [kg] 3,700
Litera rozpoznawcza 51
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490066749


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 06674 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: VOLVO 240, 260 2.0-2.8 08.74-08.93
numery OEM:
VOLVO      1219269
VOLVO      1219849
VOLVO      1336917
VOLVO      1357067
VOLVO      1357612
VOLVO      462898
zamienniki:
VO149K
brak
Klarius Group
VO55E
brak
Klarius Group
210250
brak
Klarius Group
210255
brak
Klarius Group
210249
brak
Klarius Group
VO52J
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 06674 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 06674 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.