Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 19989 walker

Tłumik 19989 WALKER

19989 Tłumik WALKER
walker 19989
Tłumik 19989
19989
walker 19989 Tłumik

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

19989

producent:

WALKER

Długość [mm] 910
Ciężar [kg] 7,030
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490199898

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 19989 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 910mm) pasuje do: OPEL VECTRA B 1.6/1.7D 10.95-07.03
numery OEM:
OPEL      24422468
OPEL      5852015
OPEL      5852016
OPEL      5852341
OPEL      5852873
OPEL      5852874
OPEL      852415
OPEL      90500339
OPEL      90501118
OPEL      90573394
VAUXHALL      24422468
VAUXHALL      90500339
VAUXHALL      90501118
VAUXHALL      90573394
VAUXHALL      90573395
VAUXHALL      93181122

Zastosowanie Tłumik 19989 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 19989 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.