Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 21337 walker

Tłumik 21337 WALKER

21337 Tłumik WALKER
walker 21337

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

21337

producent:

WALKER

Długość [mm] 2380
Ciężar [kg] 12,607
Litera rozpoznawcza 68
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490213372

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 21337 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 2380mm) pasuje do: FORD TRANSIT, TRANSIT TOURNEO 2.5D 06.94-12.00
numery OEM:
FORD      1013126
FORD      1013128
FORD      1019686
FORD      1019688
FORD      1072038
FORD      1492198
FORD      7228741
FORD      7228743
FORD      95VB5K214DD
FORD      95VB5K214FE
FORD      AM95VB5K214F1C
FORD      AM95VB5K214FC
zamienniki:
270353
brak
Klarius Group
FE542L
brak
Klarius Group
260538
brak
Klarius Group
FE538T
brak
Klarius Group
84.295.83
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 21337 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 21337 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.