Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 21951 walker

Tłumik 21951 WALKER

21951 Tłumik WALKER
walker 21951
Tłumik 21951
21951
walker 21951 Tłumik
Tłumik 21951 walker
Tłumik 21951 walker
Tłumik 21951 walker
Tłumik 21951 walker
Tłumik 21951 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

21951

producent:

WALKER

Długość [mm] 570
Ciężar [kg] 6,100
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490219510

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 21951 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: FORD GALAXY I, SEAT ALHAMBRA, VW SHARAN 2.0/2.0LPG/2.8 09.95-03.10
numery OEM:
FORD      1002561
FORD      1013502
FORD      1013503
FORD      1016965
FORD      1029674
FORD      1087569
FORD      1206011
FORD      1232663
FORD      1484097
FORD      1484110
FORD      4M215K244BA
FORD      4M2J5K244B1A
FORD      95VW5K244EC
FORD      95VW5K244ED
FORD      95VW5K244HA
FORD      95VW5K244HB
FORD      AM95VW5K244E1D
FORD      XM215K244BA
FORD      XM2J5K244BA
SEAT      7M0253609AH
SEAT      7M0253609AT
SEAT      7M0253609T
SEAT      7M3253609D
VOLKSWAGEN      7M0253609AH
VOLKSWAGEN      7M0253609AT
VOLKSWAGEN      7M0253609T
VOLKSWAGEN      7M3253609D

Zastosowanie Tłumik 21951 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 21951 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.