Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Honda CB ( - 500cc) CB 500 S (PC32) (1998.01-2003.12) 34km » 22061 walker
wybrany samochód: 
Honda Cb ( - 500cc) Cb 500 S (pc32) (1998.01-2003.12) 34km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22061 WALKER

22061 Tłumik WALKER
walker 22061
Tłumik 22061
22061
walker 22061 Tłumik
Tłumik 22061 walker
Tłumik 22061 walker
Tłumik 22061 walker
204.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22061

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]920
Ciężar [kg]3,620
Litera rozpoznawcza62
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490220615


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22061 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: VW LUPO I 1.4 09.98-07.05
numery OEM:
SEAT      6X0253209B
VOLKSWAGEN      6X0253209B

Zastosowanie Tłumik 22061 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22061 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.