Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Toyota HIACE II Furgon (_H11, _H2_, _H3_, _H4_) 2.2 D (LH20, LH30) (1979.01-1983.03) 67km » 22098 walker
wybrany samochód: 
Toyota Hiace Ii Furgon (_h11, _h2_, _h3_, _h4_) 2.2 D (lh20, Lh30) (1979.01-1983.03) 67km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22098 WALKER

22098 Tłumik WALKER
walker 22098
Tłumik 22098
22098
walker 22098 Tłumik
Tłumik 22098 walker
Tłumik 22098 walker
Tłumik 22098 walker
Tłumik 22098 walker
Tłumik 22098 walker
Tłumik 22098 walker
Tłumik 22098 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22098

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]760
Ciężar [kg]7,310
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490220981

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22098 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 760mm) pasuje do: PEUGEOT 406 1.8 10.96-10.04
numery OEM:
PEUGEOT      1726P8
PEUGEOT      9802395080

Zastosowanie Tłumik 22098 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22098 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.