Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22370 walker

Tłumik 22370 WALKER

22370 Tłumik WALKER
walker 22370

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22370

producent:

WALKER

Długość [mm] 2800
Ciężar [kg] 7,580
Litera rozpoznawcza 68
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490223708


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22370 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: OPEL CORSA C, CORSA C/HATCHBACK, TIGRA 1.2/1.4 09.00-06.12
numery OEM:
OPEL      13126159
OPEL      13139864
OPEL      13204580
OPEL      13204581
OPEL      5852127
OPEL      5852231
OPEL      5852277
OPEL      5852483
OPEL      5852484
OPEL      9129946
VAUXHALL      13126159
VAUXHALL      13139864
VAUXHALL      13204580
VAUXHALL      13204581
VAUXHALL      9129946
zamienniki:
GM434M
brak
Klarius Group
GM433P
brak
Klarius Group
08.401.80
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 22370 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22370 WALKER:

2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.