Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Opel REKORD P2 Kombi 1.5 (1960-1963) 50km » 22577 walker
wybrany samochód: 
Opel Rekord P2 Kombi 1.5 (1960-1963) 50km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22577 WALKER

22577 Tłumik WALKER
walker 22577
Tłumik 22577
22577
walker 22577 Tłumik
Tłumik 22577 walker
Tłumik 22577 walker
Tłumik 22577 walker
Tłumik 22577 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22577

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]960
Ciężar [kg]7,910
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490225771

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22577 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 960mm) pasuje do: VOLVO S40 I, V40 1.6/1.8/1.9D 07.95-06.04
numery OEM:
VOLVO      30613762
VOLVO      30613764
VOLVO      30613765
VOLVO      30816206
VOLVO      30816208
VOLVO      30850965
VOLVO      30883669
zamienniki:
VO332Q
brak
Klarius Group
220516
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 22577 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22577 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.