Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Peugeot BOXER Furgon 2.2 HDi 110 (2011.03-???) 110km » 22972 walker
wybrany samochód: 
Peugeot Boxer Furgon 2.2 Hdi 110 (2011.03-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22972 WALKER

22972 Tłumik WALKER
walker 22972
Tłumik 22972
22972
walker 22972 Tłumik
Tłumik 22972 walker
Tłumik 22972 walker
Tłumik 22972 walker
Tłumik 22972 walker
522.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22972

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1560
Ciężar [kg]7,810
Litera rozpoznawcza66
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490229724


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22972 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: VOLVO S60 I 2.0-2.5 07.00-04.10
numery OEM:
VOLVO      8634168
VOLVO      8684279
zamienniki:
VO383Q
brak
Klarius Group
34.908.81
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 22972 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22972 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.