Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Toyota VERSO VAN (_R2_) D4d (WAR20) (2013.11-2018.08) 112km » 71391 walker
wybrany samochód: 
Toyota Verso Van (_r2_) D4d (war20) (2013.11-2018.08) 112km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 71391 WALKER

71391 Tłumik WALKER
walker 71391

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

71391

producent:

WALKER

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez 71393
Ciężar [kg]8,000
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490713919

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 71391 WALKER

TŁUMIK WALKER 71391 FORD FIESTA 1.3 03/02 -
numery OEM:
FORD      1140460
FORD      1151164
FORD      1206426
FORD      1317006
FORD      1317010
FORD      1557510
FORD      2S615K244LE
FORD      2S615K244LF
FORD      ME2S6J5K244F1A

Zastosowanie Tłumik 71391 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 71391 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.