Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volvo FMX III 460 (2020-???) 461km » 71393 walker
wybrany samochód: 
Volvo Fmx Iii 460 (2020-???) 461km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 71393 WALKER

71393 Tłumik WALKER
walker 71393
Tłumik 71393
71393
walker 71393 Tłumik
Tłumik 71393 walker
Tłumik 71393 walker
Tłumik 71393 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

71393

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]820
Ciężar [kg]7,250
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490713933

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 71393 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: FORD FIESTA V, FUSION, MAZDA 2 1.2-1.4 11.01-08.08
numery OEM:
FORD      1140460
FORD      1146864
FORD      1151164
FORD      1206426
FORD      1317006
FORD      1317010
FORD      1557510
FORD      2S615K244LE
FORD      2S615K244LF
FORD      ME2S6J5K244F1A
MAZDA      C20140100
MAZDA      C20140100A
MAZDA      C20140100B

Zastosowanie Tłumik 71393 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 71393 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.