Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » V40-1302 vaico

Zawieszenie, przekładnia kierownicza, Original VAICO Qualität V40-1302 VAICO

V40-1302 Zawieszenie, przekładnia kierownicza, Original VAICO Qualität VAICO
6.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

V40-1302

producent:

VAICO

Strona zabudowy Oś przednia
Ciężar [kg] 0,023
nr EAN 4046001293115

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zawieszenie, przekładnia kierownicza, Original VAICO Qualität V40-1302 VAICO

Tuleja łącznika stabilizatora przód L/P pasuje do: DAEWOO CIELO, CIELO LOAD RUNNER, ESPERO, LANOS, NEXIA; OPEL ASCONA B, ASCONA C, ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA F/KOMBI, ASTRA G 1.0-3.0 08.73-
numery OEM:
OPEL      00350 153
OPEL      03 50 153
OPEL      2875013
OPEL      3 50 153
SAAB      42 46 112
VAUXHALL      02875013
DAEWOO      02875013

Zastosowanie Zawieszenie, przekładnia kierownicza, Original VAICO Qualität V40-1302 VAICO w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.