Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 11-0646 elstock

Przekładnia kierownicza 11-0646 ELSTOCK

11-0646 Przekładnia kierownicza ELSTOCK
1,031.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

11-0646

producent:

ELSTOCK

Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczych TRW
Długość całkowita [mm] 1410
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 62
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. z zazębieniem
Ilość obrotów koła kierownicy 3,5
Ciężar netto [kg] 10
nr EAN 5704651050197

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 11-0646 ELSTOCK

Koszt kaucji: 541.20 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny pasuje do: CITROEN JUMPER I; FIAT DUCATO; PEUGEOT BOXER 2.0-2.8D 12.01-
numery OEM:
CITROËN      4000JW
CITROËN      4000LA
CITROËN      4000LE
CITROËN      4000LF
FIAT      1335039080
FIAT      1336494080
FIAT      1340066080
FIAT      1340777080
FIAT      71722584
FIAT      71783545
FIAT      71783548
FIAT      71783554
PEUGEOT      4000LA
PEUGEOT      4000LE
PEUGEOT      4000LF
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 11-0646 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 11-0646 ELSTOCK:

2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.