Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 12-0592 elstock

Przekładnia kierownicza 12-0592 ELSTOCK

12-0592 Przekładnia kierownicza ELSTOCK
1,069.01 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

12-0592

producent:

ELSTOCK

Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczych SMI
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg] 5,2
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez ogranicznika prędk. maks.
nr EAN 5704651050890

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 12-0592 ELSTOCK

Koszt kaucji: 405.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA III; SKODA FABIA I, FABIA II, ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK; VW FOX, LUPO I, POLO, POLO IV 1.0-2.0 09.98-05.15
numery OEM:
SEAT      5Z1423051
SEAT      5Z1423055
SEAT      5Z1423055B
SEAT      5Z1423055C
SEAT      5Z1423061
SEAT      5Z1423061C
SEAT      6Q1423051AF
SEAT      6Q1423051AL
SEAT      6Q1423051AQ
SEAT      6Q1423051AS
SEAT      6Q1423051BH
SEAT      6Q1423051BQ
SEAT      6Q1423051S
SEAT      6Q1423055AE
SEAT      6Q1423055AF
SEAT      6Q1423055AH
SEAT      6Q1423055AJ
SEAT      6Q1423055BB
SEAT      6Q1423055BE
SEAT      6Q1423055BF
SEAT      6Q1423055H
SEAT      6Q1423055J
SEAT      6Q1423055K
SEAT      6Q1423055L
SEAT      6Q1423055M
SEAT      6Q1423055N
SEAT      6Q1423061H
SEAT      6Q1423061J
SEAT      6Q1423061JX
SEAT      6Q1423061K
SEAT      6Q1423061KX
SEAT      6Q1423061L
SEAT      6Q1423061T
SEAT      6Q1423062
SEAT      6Q1423062B
SEAT      6Q1423062BX
SEAT      6Q1423062C
SEAT      6Q1423062G
SEAT      6Q1423062H
SEAT      6Q1423062JX
VOLKSWAGEN      5Z1423051
VOLKSWAGEN      5Z1423055
VOLKSWAGEN      5Z1423055B
VOLKSWAGEN      5Z1423055C
VOLKSWAGEN      5Z1423061
VOLKSWAGEN      5Z1423061C
VOLKSWAGEN      6Q1423051AF
VOLKSWAGEN      6Q1423051AL
VOLKSWAGEN      6Q1423051AQ
VOLKSWAGEN      6Q1423051AS
VOLKSWAGEN      6Q1423051BH
VOLKSWAGEN      6Q1423051BQ
VOLKSWAGEN      6Q1423051S
VOLKSWAGEN      6Q1423055AE
VOLKSWAGEN      6Q1423055AF
VOLKSWAGEN      6Q1423055AH
VOLKSWAGEN      6Q1423055AJ
VOLKSWAGEN      6Q1423055BB
VOLKSWAGEN      6Q1423055BE
VOLKSWAGEN      6Q1423055BF
VOLKSWAGEN      6Q1423055H
VOLKSWAGEN      6Q1423055J
VOLKSWAGEN      6Q1423055K
VOLKSWAGEN      6Q1423055L
VOLKSWAGEN      6Q1423055M
VOLKSWAGEN      6Q1423055N
VOLKSWAGEN      6Q1423061H
VOLKSWAGEN      6Q1423061J
VOLKSWAGEN      6Q1423061JX
VOLKSWAGEN      6Q1423061K
VOLKSWAGEN      6Q1423061KX
VOLKSWAGEN      6Q1423061L
VOLKSWAGEN      6Q1423061T
VOLKSWAGEN      6Q1423062
VOLKSWAGEN      6Q1423062B
VOLKSWAGEN      6Q1423062BX
VOLKSWAGEN      6Q1423062C
VOLKSWAGEN      6Q1423062G
VOLKSWAGEN      6Q1423062H
VOLKSWAGEN      6Q1423062JX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 12-0592 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 12-0592 ELSTOCK:

2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.