Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 12-0598 elstock

Przekładnia kierownicza 12-0598 ELSTOCK

12-0598 Przekładnia kierownicza ELSTOCK
1,056.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro
4 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

12-0598

producent:

ELSTOCK

Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg] 7,5
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez ogranicznika prędk. maks.
nr EAN 5704651050920

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 12-0598 ELSTOCK

Koszt kaucji: 618.14 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

PRZEKŁADNIA KIER. FORD GALAXY/SEAT ALHAMBRA/VW SHARAN
numery OEM:
FORD      1108773
FORD      1141772
FORD      1205998
FORD      YM21-3503-AA
FORD      YM21-3503-AB
FORD      YM21-3503-AD
VOLKSWAGEN      7M3422055C
VOLKSWAGEN      7M3422061
VOLKSWAGEN      7M3422061A
VOLKSWAGEN      7M3422061B
VOLKSWAGEN      7M3422061X
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 12-0598 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 12-0598 ELSTOCK:

2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.