Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 14-0919 elstock

Przekładnia kierownicza 14-0919 ELSTOCK

14-0919 Przekładnia kierownicza ELSTOCK
529.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

14-0919

producent:

ELSTOCK

Tryb pracy manualny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczych TRW
Długość całkowita [mm] 1165
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg] 5,8
nr EAN 5704651464345

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 14-0919 ELSTOCK

Koszt kaucji: 154.55 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

PRZEKŁADNIA KIER. FIAT GRANDE PUNTO 05-
numery OEM:
ALFA ROMEO      50516949
ALFA ROMEO      51813214
ALFA ROMEO      51828450
ALFA ROMEO      51852305
ALFA ROMEO      51861104
ALFA ROMEO      52049740
FIAT      51799759
FIAT      51813214
FIAT      51828450
FIAT      51829617
FIAT      51829622
FIAT      51834767
FIAT      51849061
FIAT      51852305
FIAT      51861098
FIAT      51861100
FIAT      51861102
FIAT      51861104
FIAT      51946984
FIAT      52049740
FIAT      55702316
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 14-0919 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 14-0919 ELSTOCK:

2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.