Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 15-0147 elstock

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0147 ELSTOCK

15-0147 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy ELSTOCK
492.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

15-0147

producent:

ELSTOCK

Tryb pracy hydrauliczny
dla producentów przekładni kierowniczych SAGINAW
Ciężar netto [kg] 2,5
nr EAN 5704651053921

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0147 ELSTOCK

Koszt kaucji: 30.93 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

POMPA WSPOM. UKŁ. KIER. ALFA ROMEO 147/156/166/GT FIAT BRAVO/BRAVA
numery OEM:
ALFA ROMEO      46410955
ALFA ROMEO      46436958
ALFA ROMEO      46459346
ALFA ROMEO      46473841
ALFA ROMEO      46524141
ALFA ROMEO      46533006
ALFA ROMEO      46737907
ALFA ROMEO      51839107
ALFA ROMEO      55186709
ALFA ROMEO      60618477
ALFA ROMEO      606184770
ALFA ROMEO      60665522
ALFA ROMEO      60811249
ALFA ROMEO      60812340
ALFA ROMEO      60814796
ALFA ROMEO      60815754
ALFA ROMEO      71788795
ALFA ROMEO      71788803
ALFA ROMEO      71788806
ALFA ROMEO      77094310
FIAT      46410955
FIAT      46473842
FIAT      46473843
FIAT      46534756
FIAT      46553723
FIAT      51839104
FIAT      71788803
FIAT      71788806
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0147 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0147 ELSTOCK:

2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.