Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 17-0562 elstock

Przekładnia kierownicza 17-0562 ELSTOCK

17-0562 Przekładnia kierownicza ELSTOCK
1,377.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

17-0562

producent:

ELSTOCK

Tryb pracy elektroniczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ilość obrotów koła kierownicy 2,8
Ciężar netto [kg] 10,6
nr EAN 5704651477888

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 17-0562 ELSTOCK

Koszt kaucji: 676.50 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza elektryczny pasuje do: CITROEN C2, C3 I, C3 PLURIEL; PEUGEOT 1007 1.6 02.02-
numery OEM:
CITROËN      4000HY
CITROËN      4000TP
CITROËN      4000VP
CITROËN      4000WC
CITROËN      68200000048
CITROËN      6820000159A
CITROËN      9638623480
PEUGEOT      4000HY
PEUGEOT      4000TP
PEUGEOT      4000WC
PEUGEOT      8638623480
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 17-0562 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 17-0562 ELSTOCK:

2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.