Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel OMEGA A (V87) 2.0 i (F19, M19, N19) (1986.09-1994.03) 115km » CZH1559 abe
wybrany samochód: 
Opel Omega A (v87) 2.0 I (f19, M19, N19) (1986.09-1994.03) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1559 ABE

CZH1559 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1559
Zacisk hamulcowy CZH1559
175.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1559

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Średnica [mm]48
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12
System hamulcowyBREMBO
sparowany numer artykułuCZH1558
Średnica tłoka [mm]48

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1559 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył P (nowy) pasuje do: NISSAN NV400, OPEL MOVANO B, RENAULT MASTER III 2.3D 02.10-
numery OEM:
NISSAN      44001-00Q0L
NISSAN      4400100Q0D
OPEL      4420057
OPEL      93167653
OPEL      95520912
RENAULT      440010814R
RENAULT      440014373R
VAUXHALL      93167653

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1559 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu