Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu » KCK0902 ashika

Zestaw łańcucha rozrządu KCK0902 ASHIKA

KCK0902 Zestaw łańcucha rozrządu ASHIKA
 

    Ocena:
numer części:

KCK0902

producent:

ASHIKA

Status produktu: Normalny
nr EAN 8052553239521

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu KCK0902 ASHIKA

numery OEM:
SEAT      03E105209
SEAT      03E109229A
SEAT      03E109469
SEAT      03E109507S
SEAT      03E109509
SEAT      03E109571B
SKODA      03E105209
SKODA      03E109229A
SKODA      03E109469
SKODA      03E109507S
SKODA      03E109509
SKODA      03E109571B
VOLKSWAGEN      03E105209
VOLKSWAGEN      03E109229A
VOLKSWAGEN      03E109469
VOLKSWAGEN      03E109507S
VOLKSWAGEN      03E109509
VOLKSWAGEN      03E109571B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu KCK0902 ASHIKA w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.