Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 05.161 asmet

Tłumik końcowy 05.161 ASMET

05.161 Tłumik końcowy ASMET
asmet 05.161
Tłumik końcowy 05.161
228.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (9 ocen)
numer części:

05.161

producent:

ASMET

Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik końcowy 05.161 ASMET

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: OPEL ASTRA F CLASSIC, ASTRA G 1.4-2.0D 01.98-01.05
numery OEM:
OPEL      24422989
OPEL      24422993
OPEL      24423002
OPEL      24423010
OPEL      5852058
OPEL      5852059
OPEL      5852060
OPEL      5852068
OPEL      5852094
OPEL      5852098
OPEL      5852102
OPEL      5852105
OPEL      5852401
OPEL      5852426
OPEL      5852457
OPEL      90530887
OPEL      90530892
OPEL      90530894
OPEL      90573470

Zastosowanie Tłumik końcowy 05.161 ASMET w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik końcowy 05.161 ASMET:

2022-11-20
 5/5
Tłumik pasuje, wykonany b. dobrze.
2021-05-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-02-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-09
 5/5
Ostatnio tłumik do BMW i amortyzatory do Fiesty. Ceny konkurencyjne. Spory wybór części - pierwszego montażu jak i w asortymencie budżetowym.
2022-11-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-22
 2/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-15
 4/5
W oryginale są dospawane nakrętki do mocowania ten nie posiada ale jakość i dopasowanie Bardzo dobre

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.