Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 72362 walker

Tłumik 72362 WALKER

72362 Tłumik WALKER
walker 72362
Tłumik 72362
72362
walker 72362 Tłumik
Tłumik 72362 walker
Tłumik 72362 walker
Tłumik 72362 walker
Tłumik 72362 walker
Tłumik 72362 walker
Tłumik 72362 walker
Tłumik 72362 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

72362

producent:

WALKER

Długość [mm] 960
Ciężar [kg] 6,840
Litera rozpoznawcza 53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490723628

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 72362 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 960mm) pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA G CLASSIC 1.4/1.4LPG/1.6 03.98-12.09
numery OEM:
OPEL      13158593
OPEL      13183195
OPEL      24422993
OPEL      24423002
OPEL      5852058
OPEL      5852068
OPEL      5852098
OPEL      5852102
OPEL      5852401
OPEL      5852457
OPEL      90530887
OPEL      90573470
VAUXHALL      13158593
VAUXHALL      13183195
VAUXHALL      24422993
VAUXHALL      24423002
VAUXHALL      90530887
VAUXHALL      90573470

Zastosowanie Tłumik 72362 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 72362 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.