Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 72374 walker

Tłumik 72374 WALKER

72374 Tłumik WALKER
walker 72374
Tłumik 72374
72374
walker 72374 Tłumik
Tłumik 72374 walker
Tłumik 72374 walker
Tłumik 72374 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

72374

producent:

WALKER

Długość [mm] 990
Ciężar [kg] 6,920
Litera rozpoznawcza 53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490723741

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 72374 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (, dł.: 990mm) pasuje do: OPEL ASTRA G
numery OEM:
OPEL      13190138
OPEL      13190142
OPEL      24422989
OPEL      24432901
OPEL      5852060
OPEL      5852094
OPEL      5852152
OPEL      5852426
OPEL      5852429
OPEL      854080
OPEL      90530894
OPEL      93197191
VAUXHALL      13190138
VAUXHALL      13190142
VAUXHALL      24422989
VAUXHALL      24432901
VAUXHALL      90530894
VAUXHALL      93197191

Zastosowanie Tłumik 72374 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 72374 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.