Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 113-381 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 113-381 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 113-381 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 113-381
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 113-381
 

    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 113-381

Ograniczenia producenta:Visteon
ID kompresora:FS10-170
Ilość żeber:7
Część nowa:
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:z pierscieniem uszczelniającym
Wersja:produced by VISTEON
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:129
Rodzaj połączenia:Top/PAD
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 113-381 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
FORD      1 440 713
FORD      1440713
FORD      1447718
FORD      3 649 381
FORD      4 502 836
FORD      4 681 621
FORD      4 979 391
FORD      4502836
FORD      4681621
FORD      4979391
FORD      4L3H19497AC
FORD      5 003 996
FORD      R20BYU19D629AA
FORD      YC1H19D629AA
FORD      YC1H19D629AB
FORD      YC1H19D629AC

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 113-381 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.