Strona zabudowy | Oś tylna | |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu | |
Typ amortyzatora | Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny | |
Sposób mocowania amortyzatora | dolne oko | |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez systemu poziomującego | |
nr EAN | 4025258781712 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator, BILSTEIN - B4 OE Replacement 19-253428 BILSTEIN
VAG | 3Q0 513 049 ER | |
VAG | 3Q0 513 049 ES | |
VAG | 3Q0 513 049 ET | |
VAG | 3Q0 513 049 FF | |
VAG | 3Q0 513 049 FM | |
VAG | 3Q0 513 049 GE | |
VAG | 3Q0 513 049 GF | |
VAG | 3Q0 513 049 GG | |
VAG | 3Q0 513 049 GH | |
VAG | 3Q0 513 049 GJ | |
VAG | 3Q0 513 049 GK | |
VAG | 3Q0 513 049 GL | |
VAG | 3Q0 513 049 GQ | |
VAG | 3Q0 513 049 GR | |
VAG | 3Q0 513 049 GS | |
VAG | 3Q0 513 049 GT | |
VAG | 3Q0 513 049 HA | |
VAG | 3Q0 513 049 HB | |
VAG | 3Q0 513 049 HD | |
VAG | 3Q0 513 049 HE | |
VAG | 3Q0 513 049 HK | |
VAG | 3Q0 513 049 HL | |
VAG | 3Q0 513 049 HM | |
VAG | 3Q0 513 049 HN |
Zastosowanie Amortyzator, BILSTEIN - B4 OE Replacement 19-253428 BILSTEIN w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator, BILSTEIN - B4 OE Replacement 19-253428 BILSTEIN:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020