Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) (1990.05-1994.01) 115km » 1 987 946 029 bosch
wybrany samochód: 
Mazda Mx-5 I (na) 1.6 (na6c) (1990.05-1994.01) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 946 029 BOSCH

1 987 946 029 Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH
bosch 1 987 946 029
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 946 029
1 987 946 029
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

6 PK 1605

numer części:

1 987 946 029

producent:

BOSCH

Status produktu: Normalny
Ilość żeber6
Długość [mm]1605
nr EAN3165143170687

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 946 029 BOSCH

Pasek wielorowkowy (6PK1605) pasuje do: BMW 1 (E81), 1 (E82), 1 (E87), 1 (E88), CITROEN EVASION, XSARA, ZX, FIAT ULYSSE, LANCIA ZETA, OPEL ASTRA H, ASTRA H CLASSIC, ASTRA H GTC 1.7D-6.75 07.91-
numery OEM:
BMW      11 28 7 802 186
BMW      11 28 8 510 238
BMW      11 28 8 512 248
BMW      11 28 8 575 058
CITROËN      5750 R2
FIAT      9620550980
FIAT      K9620550980
LANCIA      9620550980
LANCIA      K9620550980
OPEL      98007135
PEUGEOT      5750 M1
RENAULT      74 39 146 900
RENAULT      82 00 078 576
RENAULT      82 00 833 543
VAUXHALL      98007135

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 946 029 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 946 029 BOSCH:

Robert, Wiele
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Warszawa
2019-12-17
 5/5
Ok
Rafal, Torun
2021-05-18
 5/5
Pasek z dodatkami syntetycznego kauczuku wzmacniany spełnia parametry
MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Zielonka
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
robert, ostrów wielkopolski
2024-08-31
 5/5
dobra jakość
Jerzy, Zielonka
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Chojniczki
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Warszawa
2020-03-10
 5/5
Zamówienie złożone przez internet, dobra szukajka i łatwa obsługa
Dariusz, Ząbki
2021-10-05
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Trojanów
2019-07-11
 5/5
dobry produkt i rozsądna cena w tym sklepie
PAWEŁ, Warszawa
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Bełżyce
2019-09-29
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Sochaczew
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.