Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Opel ASCONA C liftback (J82) 1.8 E (F68, M68) (1985.01-1986.08) 100km » 1 987 947 829 bosch
wybrany samochód: 
Opel Ascona C Liftback (j82) 1.8 E (f68, M68) (1985.01-1986.08) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 829 BOSCH

1 987 947 829 Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH
bosch 1 987 947 829
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 829
1 987 947 829
24.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

5 PK 875

numer części:

1 987 947 829

producent:

BOSCH

Status produktu: Normalny
Ilość żeber5
Długość [mm]875
nr EAN3165141183795

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 829 BOSCH

Pasek wielorowkowy (5PK875) pasuje do: ALFA ROMEO SPIDER, CHEVROLET VECTRA, FORD MONDEO I, MONDEO II, HONDA JAZZ II, PRELUDE III, LAND ROVER FREELANDER I, MG MG ZT, MG ZT- T 1.2-3.0 10.83-
numery OEM:
ALFA ROMEO      60597250
FORD      6842244
FORD      93BB 6C301 CD
HONDA      31110 PK2 0040
HONDA      31110-PK2-003
HONDA      31110-PK2-004
MG      PQS 1013 10
MITSUBISHI      MB813806
OPEL      24466976
RENAULT      77 00 720 452
RENAULT      77 00 868 273
ROVER      GFB 1121
ROVER      PQS 1013 10
ROVER      PQS 101310 L
SUBARU      80921 8130
SUBARU      80921 8140
SUBARU      80921 8160
SUBARU      80921 8170
SUBARU      80921 8250
SUBARU      80921 8420
TOYOTA      90916 02187
TOYOTA      90916 02238
TOYOTA      90916 02336
TOYOTA      90916 02337
TOYOTA      91850 08804
TOYOTA      99365 00870
TOYOTA      99365 00875
TOYOTA      99365 00880
TOYOTA      99365 20880
TOYOTA      99365 50870
TOYOTA      99365 50875
TOYOTA      99365 50880
VAUXHALL      24466976
HOLDEN      24 466 976
LAND ROVER      PQS 101310 L
JINBEI      9091602336

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 829 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 829 BOSCH:

Jerzy, Zielonka
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Trojanów
2019-07-11
 5/5
dobry produkt i rozsądna cena w tym sklepie
Michał, Sochaczew
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Chojniczki
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Bełżyce
2019-09-29
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Robert, Wiele
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafal, Torun
2021-05-18
 5/5
Pasek z dodatkami syntetycznego kauczuku wzmacniany spełnia parametry
PAWEŁ, Warszawa
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
robert, ostrów wielkopolski
2024-08-31
 5/5
dobra jakość
Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Warszawa
2019-12-17
 5/5
Ok
Jerzy, Zielonka
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Ząbki
2021-10-05
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Warszawa
2020-03-10
 5/5
Zamówienie złożone przez internet, dobra szukajka i łatwa obsługa
Piotr, Kowalewo pomorskie
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.