Długość 1 [mm] | 30,00 | |
Długość 2 [mm] | 14,00 | |
Długość 3 [mm] | 60,50 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 90 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym | |
nr EAN | 5901259404647 |
Długość 1 [mm] | 30,00 | |
Długość 2 [mm] | 14,00 | |
Długość 3 [mm] | 61,50 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 70 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym | |
nr EAN | 5901259404661 |
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | ||
Napięcie [V] | 14 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 70 | |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa | |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej | |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 29 | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym | |
Liczba rowków | 6 | |
Ø koła pasowego [mm] | 50 | |
Długość [mm] | 169 | |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy | |
nr EAN | 4047024414846 |
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | ||
Napięcie [V] | 14 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 90 | |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa | |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej | |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 38,1 | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym | |
Liczba rowków | 6 | |
Ø koła pasowego [mm] | 56 | |
Zacisk | B2+(M8) | |
Zacisk | L | |
Zacisk | DFM | |
ID wykonania wtyczki | PL61 | |
Długość [mm] | 177 | |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy | |
nr EAN | 4047024415003 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 70 | |
Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną | |
Napięcie [V] | 12 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym | |
Ø koła pasowego [mm] | 50 | |
Ilość żeber | 6 | |
Zacisk | M8 B+ | |
ID wykonania wtyczki | L-DFM Plug 121 | |
Ciężar netto [kg] | 5,1 | |
Otwór Ø 1 [mm] | 8 | |
nr EAN | 5704651039970 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 90 | |
Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną | |
Napięcie [V] | 12 | |
Ø koła pasowego [mm] | 50 | |
Ilość żeber | 6 | |
Zacisk | M8 | |
ID wykonania wtyczki | L-DFM (Plug 121) | |
Ciężar netto [kg] | 5,1 | |
nr EAN | 5704651397148 |
Napięcie [V] | 14 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 90 | |
ID wykonania wtyczki | B+LDFM | |
Ø koła pasowego [mm] | 50 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym | |
Liczba otworów do mocowania | 2 | |
Liczba rowków | 6 | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 39 | |
nr EAN | 8053379532452 |
Rok prod. od | 200703 | |
Kod silnika | BZG | |
Kod silnika | CEVA | |
Nowa część bez depozytu | ||
Napięcie [V] | 14 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 90 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym | |
Ø koła pasowego [mm] | 49,5 | |
Liczba rowków | 6 | |
niewymagany zwrot starej części | ||
nr EAN | 4082300498158 |
Rok prod. od | 200703 | |
TECDOC-Nr silnika | 20010 | |
TECDOC-Nr silnika | 20919 | |
TECDOC-Nr silnika | 23524 | |
TECDOC-Nr silnika | 24979 | |
Napięcie [V] | 14 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 90 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym | |
Ø koła pasowego [mm] | 57 | |
nr EAN | 8001063761534 |
Kod silnika | BZG,CGPA | |
Typ skrzyni biegów | JUS,LNR | |
Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 5-biegowa | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją (regulowaną manualnie) | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez klimatyzacji | |
Nowa część | ||
Napięcie [V] | 14 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 90 | |
Rodzaj mocowania | Mocowanie 4-punktowe | |
Pozycja / stopień | R 90 | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Koła pasowe | z kołem pasowym | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym | |
Ilość żeber | 6 | |
Ø koła pasowego [mm] | 50,5 | |
Złącze / klema | bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem | |
Ciężar [kg] | 5,36 | |
nr EAN | 3276424394811 |
Kod silnika | BZG,CGPA | |
Typ skrzyni biegów | JUS,LNR | |
Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 5-biegowa | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją (regulowaną manualnie) | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez klimatyzacji | |
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | ||
Napięcie [V] | 14 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 90 | |
Rodzaj mocowania | Mocowanie 4-punktowe | |
Pozycja / stopień | R 90 | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Koła pasowe | z kołem pasowym | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym | |
Ilość żeber | 6 | |
Ø koła pasowego [mm] | 50,5 | |
Złącze / klema | bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem | |
Ciężar [kg] | 5,33 | |
nr EAN | 3276424374448 |
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020