Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » LRA03427 lucas electrical

Alternator LRA03427 LUCAS ELECTRICAL

LRA03427 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRA03427
752.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRA03427

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:14
Prąd ładowania alternatora [A]:140
Koła pasowe:z kołem pasowym wolnobieżnym
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:49
Zacisk:M8 B+
ID wykonania wtyczki:Com/Lin2-D plug 239
Długość 1 [mm]:31
Długość 2 [mm]:31
otwór - śr. 1 [mm]:8
otwór o śr. 2 [mm]:8
Długość 3 [mm]:61

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRA03427 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 553.50 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Alternator LRA03427 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Alternator LRA03427 producenta LUCAS ELECTRICAL

SKODA

03D903025M

numery OEM:
SKODA      03D903025M
VAG      03C903025F
VAG      03C903025J
zamienniki:
0 124 525 200
brak
BOSCH
0 124 525 223
brak
BOSCH
DRA0564
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
DRA0574
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
0 124 525 220
brak
BOSCH
439768
brak
VALEO
440359
brak
VALEO

Zastosowanie Alternator LRA03427 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRA03427 LUCAS ELECTRICAL:

Łukasz, Osiny
2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów