Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Kia OPTIMA (JF) 2.0 T-GDi (2015.09-2017.12) 245km » 063731675010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Kia Optima (jf) 2.0 T-gdi (2015.09-2017.12) 245km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 063731675010 MAGNETI MARELLI

063731675010 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 063731675010
Alternator 063731675010
063731675010
magneti marelli 063731675010 Alternator
Alternator 063731675010 magneti marelli
Alternator 063731675010 magneti marelli
566.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MQA1675

numer części:

063731675010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]90
Koła pasowez kołem pasowym
Ø koła pasowego [mm]57
nr EAN8001063761534

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 063731675010 MAGNETI MARELLI

Koszt kaucji: 36.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Alternator (14V, 90A, nowy z kaucją) pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, TOLEDO IV, SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, RAPID, ROOMSTER 1.2 07.01-06.15
numery OEM:
VOLKSWAGEN      03D903025D
VOLKSWAGEN      03D903025E
VOLKSWAGEN      03D903025H
VOLKSWAGEN      03D903025J
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 063731675010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 063731675010 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów