Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Fiat » układ hamulcowy Fiat 128 coupe (128_) » hamulce tarczowe Fiat 128 coupe (128_) » klocki hamulcowe Fiat 128 coupe (128_)

klocki hamulcowe do FIAT 128 coupe (128_)

wybierz typ samochodu FIAT 128 coupe (128_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Szerokość 1 [mm] 109
Wysokość 1 [mm] 39
Grubość 1 [mm] 17,5
System hamulcowy BOSCH/BENDIX
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez zintegrowanego czujnika zużycia
Ciężar [kg] 0,93
nr EAN 8717109034158
Ograniczenia producenta BENDIX
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Wysokość [mm] 39
Długość [mm] 108,8
Grubość [mm] 17
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5900427188112
Ograniczenia producenta BENDIX
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Wysokość [mm] 39
Długość [mm] 108,8
Grubość [mm] 10
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5900427193314
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z podkładką wytłumiającą
Numer artykułu zalecanego dodatku SELECTIVE
Materiał Low-Metallic
Oznaczenie kontrolne ECE-R90
Numer WVA 20073
Grubość [mm] 17
Szerokość [mm] 108,9
Wysokość [mm] 39,2
System hamulcowy Bosch
nr EAN 3165143663363
System hamulcowy Bendix
Grubość [mm] 17
Numer WVA 20073
Szerokość [mm] 109
Wysokość [mm] 39
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
nr EAN 8020584050736
Numer WVA 20073
System hamulcowy Bendix
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez zintegrowanego czujnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Długość [mm] 109
Długość 2 [mm] 109
Wysokość [mm] 39
Wysokość 2 [mm] 39
Grubość 1 [mm] 17
Grubość 2 [mm] 17
nr EAN 5012759300152
Numer WVA 20074
System hamulcowy Bendix
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez zintegrowanego czujnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Długość [mm] 109
Długość 2 [mm] 109
Wysokość [mm] 39
Wysokość 2 [mm] 39
Grubość 1 [mm] 10
Grubość 2 [mm] 10
nr EAN 5012759300145
Grubość [mm] 17,5
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 109
Ciężar [kg] 0,88
Wysokość 1 [mm] 39
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
System hamulcowy Bendix
Numer WVA 20073
Długość opakowania [cm] 13,8
Szerokość opakowania [cm] 9
Wysokość opakowania [cm] 4,4
nr EAN 5016687065374
Grubość [mm] 10
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 109
Ciężar [kg] 0,66
Wysokość 1 [mm] 39
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
System hamulcowy Bendix
Numer WVA 20074
Długość opakowania [cm] 13,4
Szerokość opakowania [cm] 9
Wysokość opakowania [cm] 4,4
nr EAN 5016687005776
Szerokość [mm] 109
Wysokość [mm] 39
Grubość [mm] 17,3
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
Numer WVA 20073
System hamulcowy Bendix
Długość opakowania [cm] 12,5
Szerokość opakowania [cm] 8,1
Wysokość opakowania [cm] 8
Techniczny numer informacyjny 20073 173 0 4
nr EAN 4019722051524
Szerokość [mm] 108,7
Wysokość [mm] 39
Grubość [mm] 10
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Numer WVA 20074
System hamulcowy Bendix
Długość opakowania [cm] 12,5
Szerokość opakowania [cm] 8,1
Wysokość opakowania [cm] 8
Techniczny numer informacyjny 20074 100 0 4
nr EAN 4019722268601
FSO.POLONEZ,CARO,Stary Typ 10mm ZASTOSUJ ZEST. MONT. PFK65
oś tylna
Grubość [mm] : 10
Długość [mm] : 108,8
Wysokość [mm] : 39
Ciężar [kg] : 0,67
System hamulcowy : BENDIX
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 20074100
Numer dostawcy: 10-24
Kod GTU: GTU_07
Ograniczenia producenta BENDIX
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Wysokość [mm] 39
Długość [mm] 108,8
Grubość [mm] 17
nr EAN 3322936401063
Ograniczenia producenta BENDIX
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Wysokość [mm] 39
Długość [mm] 108,8
Grubość [mm] 10
nr EAN 3322936401070
Strona zabudowy Oś tylna
System hamulcowy BENDIX
Szerokość [mm] 109
Wysokość [mm] 39
Grubość [mm] 10
Numer WVA 20074
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez podkładki wytłumiającej
Ciężar [kg] 1
nr EAN 3276423020063
Wyświetlanie od 1 do 15 (z 15 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe


Klocki hamulcowe są podstawową częścią wchodzącą w skład szeroko rozumianego układu hamulcowego. Jest to obok tarcz hamulcowych, element podlegający najbardziej ekstremalnym obciążeniom podczas pracy.

Współczesne samochody potrafią rozwijać dużo większe prędkości niż było to kilkanaście lat temu. Klocki hamulcowe muszą sprostać zadaniu zatrzymania rozpędzonego pojazdu w maksymalnie krótkim czasie. Materiały z jakich są wykonywane, są najbardziej strzeżonymi tajemnicami koncernów je produkujących. Wieloletnie doświadczenia i testy, doprowadzają do wytworzenia klocków o bardzo wysokich parametrach użytkowych. Wytrzymują one wysokie temperatury pracy, a przy tym wysoką skuteczność hamowania.

Wybierz sprawdzonego producenta klocków hamulcowych!

 
Różnorodność producentów na rynku daje praktycznie nieograniczone możliwości wyboru dla posiadacza samochodu. Możliwość wyboru nie oznacza jednak, że jedynym kryterium powinna być cena. Dużo bardziej znacząca jest znajomość marki, jej renoma i jakość użytych materiałów.

Klocki hamulcowe ATE, Textar, TRW, Hella, Bosch należą do najbardziej cenionych wśród fachowców z branży i ich użytkowników. Do wyróżniających się można zaliczyć także brandy Japanparts, Kamoka, A.B.S., Meyle oraz Lpr. Ostatni wymienieni nie są producentami na pierwszy montaż, jednak ich produkty znajdują uznanie u posiadaczy pojazdów ze względu na korzystny stosunek ceny do jakości.

Szczególną uwagę należy zwrócić przy dobieraniu klocków hamulcowych do aut grupy VW, oraz `japończykach` O ile te pierwsze wprowadziły w latach 2000 dodatkowe kody wyposażenia, możliwe do odnalezienia w książce serwisowej albo na wklejce w bagażniku auta, to te drugie różnią się zastosowanymi układami hamulcowymi w produkcjach na rynek japoński i europejski.

Czym należy kierować się przy wyborze klocków hamulcowych.

Jedno jest pewne - na klockach hamulcowych zwłaszcza na oś przednią pojazdu nie można oszczędzać. Przednie klocki hamulcowe są szczególnie obciążone pracą podczas hamowania, dlatego ważna jest ich jakość. W naszej praktyce często pojawia się pytanie Klientów "jak długo pojeżdżę na tych klockach ?" Odpowiedź jest oczywista. Nie jest ważne jak długi dystans da się przejechać samochodem pomiędzy wymianami klocków hamulcowych, a czy przejedzie się ten dystans bezpiecznie, z gwarancją wyhamowania w krytycznej sytuacji na drodze. 
 

Co wpływa na żywotność klocków hamulcowych


Czynników wpływających na długość przebiegu pomiędzy wymianą klocków hamulcowych jest wiele. Na pewno zalicza się do nich w jakim cyklu porusza się częściej samochód - mijeskim czy pozamiejskim. Ruch miejski w naturalny sposób wymusza częstsze używanie hamulców w samochodzie, a tym samym szybsze zużywanie klocków hamulcowych. Innym ważnym czynnikiem jest stan tarcz hamulcowych, na jakich będziemy używać nowo założonych klocków hamulcowych. Zużyte tarcze hamulcowe na pewno przyspieszą zużycie się także samych klocków hamulcowych, Klocki hamulcowe będą po prostu musiały się "ułożyć" przez dotarcnie do zużytych powierzchni tarcz hamulcowych. NIe wsposób nie wposmnieć tutaj także o stanie zacisków hamulcowych wpływających na żywotność klocków. Zacinający (nie cofający) się zacisk może błyskawicznie "wykończyć" klocki hamulcowe najlepszej marki. W naszej praktyce spotykaliśmy wiele takich reklamacji, spowodowanych problemami w pracy zacisku hamulcowego.
 
klocki hamulcowe ATE klocki hamulcowe TRW
klocki hamulcowe Brembo klocki hamulcowe Japanparts
klocki hamulcowe A.B.S. klocki hamulcowe Kamoka
klocki hamulcowe Meyle klocki hamulcowe Textar
klocki hamulcowe Hella klocki hamulcowe Lpr

informacje dodatkowe: