Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » C1B023ABE-P abe

Klocki hamulcowe kpl. C1B023ABE-P ABE

C1B023ABE-P Klocki hamulcowe kpl. ABE
abe C1B023ABE-P
81.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C1B023ABE-P

producent:

ABE

Strona zabudowyOś przednia
Grubość [mm]17,6
Szerokość [mm]131,4
Wysokość [mm]65,3
Wysokość 2 [mm]53,5
Styk ostrzegawczy o zużyciubez styku zużycia
Długość 2 [mm]131,4
Szerokość 2 [mm]131,4

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe kpl. C1B023ABE-P ABE

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: BMW 1 (E81), 1 (E82), 1 (E87), 1 (E88), 2 (F45), DACIA DOKKER, MINI (F55), (F56), (F57), (R50, R53), (R56), (R57), (R58), (R59) 1.2-Electric 06.04-

Klocki hamulcowe kpl. C1B023ABE-P ma zastosowanie do modeli samochodów

MINI

MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

DACIA

LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER

Numery OE Klocki hamulcowe kpl. C1B023ABE-P producenta ABE

MINI

34116794056, 6794056

BMW

2288854, 34112288854, 34116767143, 34116767144, 34116767147, 34116771837, 34116771838, 34116774050, 34116794056, 6767143, 6767144, 6767147, 6771837, 6771838, 6774050, 6794056

numery OEM:
BMW      2 288 854
BMW      34112288854
BMW      34116767143
BMW      34116767144
BMW      34116767147
BMW      34116771837
BMW      34116771838
BMW      34116774050
BMW      34116794056
BMW      6 767 143
BMW      6 767 144
BMW      6 767 147
BMW      6 771 837
BMW      6 771 838
BMW      6 774 050
BMW      6 794 056
MINI      34116794056
MINI      6 794 056

Zastosowanie Klocki hamulcowe kpl. C1B023ABE-P ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.