Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Skoda » hamulce tarczowe Skoda FELICIA I pick-up (6UF, 6U7) » klocki hamulcowe Skoda FELICIA I pick-up (6UF, 6U7)

klocki hamulcowe do SKODA FELICIA I pick-up (6UF, 6U7)

wybierz typ samochodu SKODA FELICIA I pick-up (6UF, 6U7):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Szerokość 1 [mm] 115
Wysokość 1 [mm] 61
Grubość 1 [mm] 17,5
System hamulcowy LUCAS/TRW
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez zintegrowanego czujnika zużycia
Ciężar [kg] 1,15
nr EAN 8717109040135
Długość [mm] 114,8
Grubość [mm] 17,5
Ograniczenia producenta TRW
Wysokość [mm] 61
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5900427190191
Szerokość [mm] 114,8
Wysokość [mm] 60,6
Grubość [mm] 17,5
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Liczba śrub 2
System hamulcowy Lucas / TRW
Oznaczenie kontrolne E9 90R-01247/480
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633124812
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z podkładką wytłumiającą
Materiał Low-Metallic
Oznaczenie kontrolne ECE-R90
Numer WVA 21662
Grubość [mm] 17,5
Szerokość [mm] 114,9
Wysokość [mm] 61
System hamulcowy Lucas-Girling
nr EAN 3165143661536
System hamulcowy Girling
Grubość [mm] 18
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Szerokość [mm] 115
Numer WVA 21662
Wysokość [mm] 61
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
nr EAN 8020584058251
Numer WVA 21662
System hamulcowy TRW
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez zintegrowanego czujnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Długość [mm] 115
Długość 2 [mm] 115
Wysokość [mm] 61
Wysokość 2 [mm] 61
Grubość 1 [mm] 17
Grubość 2 [mm] 17
nr EAN 5012759094037
Numer WVA 20887 20888
System hamulcowy Volkswagen
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez zintegrowanego czujnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Długość [mm] 138
Długość 2 [mm] 138
Wysokość [mm] 50
Wysokość 2 [mm] 48
Grubość 1 [mm] 16
Grubość 2 [mm] 16
nr EAN 5012759925454
Długość [mm] 114,8
Szerokość [mm] 61,0
Oznaczenie kontrolne ECE R90 Approved
Strona zabudowy Oś przednia
Grubość 1 [mm] 17,5
Ciężar [kg] 1,19
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami
nr EAN 4054224162095
Grubość [mm] 17
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 87
Ciężar [kg] 1
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 1
Wysokość 1 [mm] 53
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze sprężyną
System hamulcowy TRW
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Numer WVA 20961
Numer WVA 23554
Liczba piór 4
Długość opakowania [cm] 15
Szerokość opakowania [cm] 10,8
Wysokość opakowania [cm] 4,6
nr EAN 5016687335378
Grubość [mm] 17,5
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 115
Ciężar [kg] 1,2
Wysokość 1 [mm] 60
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
System hamulcowy TRW
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Numer WVA 21662
Liczba piór 4
Długość opakowania [cm] 15
Szerokość opakowania [cm] 10,8
Wysokość opakowania [cm] 4,4
nr EAN 5016687041477
Szerokość [mm] 114,8
Wysokość [mm] 61
Grubość [mm] 17,8
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Numer WVA 21662
System hamulcowy Girling
Techniczny numer informacyjny T5054
nr EAN 4082300362244
Strona zabudowy Oś przednia
Ograniczenia producenta TRW
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Wysokość [mm] 61
Długość [mm] 114,8
Grubość [mm] 17,5
nr EAN 5901619591536
Strona zabudowy Oś przednia
Szerokość [mm] 114,8
Wysokość [mm] 60,5
Grubość [mm] 17,5
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
System hamulcowy TRW
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z podkładką wytłumiającą
nr EAN 4040074066287
Długość [mm] 114,8
Szerokość [mm] 61,0
Oznaczenie kontrolne ECE R90 Approved
Strona zabudowy Oś przednia
Grubość 1 [mm] 17,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami
nr EAN 4054228502040
Szerokość [mm] 115
Wysokość [mm] 61
Grubość [mm] 17,8
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Numer WVA 21662
System hamulcowy Girling
Długość opakowania [cm] 12,5
Szerokość opakowania [cm] 8,1
Wysokość opakowania [cm] 8
Techniczny numer informacyjny 21662 178 1 4
nr EAN 4019722269417

cena dotyczy kompletu klocków na oś pojazdu

cena dotyczy kompletu klocków na oś pojazdu
Ograniczenia producenta TRW
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Oznaczenie kontrolne E9 90R 01107/140
Wysokość [mm] 61
Długość [mm] 114,8
Grubość [mm] 17,5
nr EAN 3322937181780
Wyświetlanie od 1 do 18 (z 18 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe


Klocki hamulcowe są podstawową częścią wchodzącą w skład szeroko rozumianego układu hamulcowego. Jest to obok tarcz hamulcowych, element podlegający najbardziej ekstremalnym obciążeniom podczas pracy.

Współczesne samochody potrafią rozwijać dużo większe prędkości niż było to kilkanaście lat temu. Klocki hamulcowe muszą sprostać zadaniu zatrzymania rozpędzonego pojazdu w maksymalnie krótkim czasie. Materiały z jakich są wykonywane, są najbardziej strzeżonymi tajemnicami koncernów je produkujących. Wieloletnie doświadczenia i testy, doprowadzają do wytworzenia klocków o bardzo wysokich parametrach użytkowych. Wytrzymują one wysokie temperatury pracy, a przy tym wysoką skuteczność hamowania.

Wybierz sprawdzonego producenta klocków hamulcowych!

 
Różnorodność producentów na rynku daje praktycznie nieograniczone możliwości wyboru dla posiadacza samochodu. Możliwość wyboru nie oznacza jednak, że jedynym kryterium powinna być cena. Dużo bardziej znacząca jest znajomość marki, jej renoma i jakość użytych materiałów.

Klocki hamulcowe ATE, Textar, TRW, Hella, Bosch należą do najbardziej cenionych wśród fachowców z branży i ich użytkowników. Do wyróżniających się można zaliczyć także brandy Japanparts, Kamoka, A.B.S., Meyle oraz Lpr. Ostatni wymienieni nie są producentami na pierwszy montaż, jednak ich produkty znajdują uznanie u posiadaczy pojazdów ze względu na korzystny stosunek ceny do jakości.

Szczególną uwagę należy zwrócić przy dobieraniu klocków hamulcowych do aut grupy VW, oraz `japończykach` O ile te pierwsze wprowadziły w latach 2000 dodatkowe kody wyposażenia, możliwe do odnalezienia w książce serwisowej albo na wklejce w bagażniku auta, to te drugie różnią się zastosowanymi układami hamulcowymi w produkcjach na rynek japoński i europejski.

Czym należy kierować się przy wyborze klocków hamulcowych.

Jedno jest pewne - na klockach hamulcowych zwłaszcza na oś przednią pojazdu nie można oszczędzać. Przednie klocki hamulcowe są szczególnie obciążone pracą podczas hamowania, dlatego ważna jest ich jakość. W naszej praktyce często pojawia się pytanie Klientów "jak długo pojeżdżę na tych klockach ?" Odpowiedź jest oczywista. Nie jest ważne jak długi dystans da się przejechać samochodem pomiędzy wymianami klocków hamulcowych, a czy przejedzie się ten dystans bezpiecznie, z gwarancją wyhamowania w krytycznej sytuacji na drodze. 
 

Co wpływa na żywotność klocków hamulcowych


Czynników wpływających na długość przebiegu pomiędzy wymianą klocków hamulcowych jest wiele. Na pewno zalicza się do nich w jakim cyklu porusza się częściej samochód - mijeskim czy pozamiejskim. Ruch miejski w naturalny sposób wymusza częstsze używanie hamulców w samochodzie, a tym samym szybsze zużywanie klocków hamulcowych. Innym ważnym czynnikiem jest stan tarcz hamulcowych, na jakich będziemy używać nowo założonych klocków hamulcowych. Zużyte tarcze hamulcowe na pewno przyspieszą zużycie się także samych klocków hamulcowych, Klocki hamulcowe będą po prostu musiały się "ułożyć" przez dotarcnie do zużytych powierzchni tarcz hamulcowych. NIe wsposób nie wposmnieć tutaj także o stanie zacisków hamulcowych wpływających na żywotność klocków. Zacinający (nie cofający) się zacisk może błyskawicznie "wykończyć" klocki hamulcowe najlepszej marki. W naszej praktyce spotykaliśmy wiele takich reklamacji, spowodowanych problemami w pracy zacisku hamulcowego.
 
klocki hamulcowe ATE klocki hamulcowe TRW
klocki hamulcowe Brembo klocki hamulcowe Japanparts
klocki hamulcowe A.B.S. klocki hamulcowe Kamoka
klocki hamulcowe Meyle klocki hamulcowe Textar
klocki hamulcowe Hella klocki hamulcowe Lpr

informacje dodatkowe: