Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Lada » hamulce tarczowe Lada NOVA Kombi (2104) » klocki hamulcowe Lada NOVA Kombi (2104)

klocki hamulcowe do LADA NOVA Kombi (2104)

wybierz typ samochodu LADA NOVA Kombi (2104):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Szerokość 1 [mm] 84
Wysokość 1 [mm] 60,6
Grubość 1 [mm] 16
System hamulcowy BOSCH/BENDIX
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez zintegrowanego czujnika zużycia
Ciężar [kg] 1
nr EAN 8717109035322
Ograniczenia producenta TRW
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Wysokość [mm] 62
Długość [mm] 104,3
Grubość [mm] 17,5
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5900427189096
Grubość [mm] 16
Szerokość [mm] 83,9
Wysokość [mm] 60,5
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5900427189102
Szerokość [mm] 83,9
Wysokość [mm] 60,5
Grubość [mm] 16,0
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
System hamulcowy Lucas / TRW
Oznaczenie kontrolne E9 90R-01229/2021
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633124898
13.0460-2965 17,4mm
oś przednia
Grubość [mm] : 17,5
Długość [mm] : 104,3
Wysokość [mm] : 62
Ciężar [kg] : 1,01
System hamulcowy : TRW
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 21170173
Numer dostawcy: 10-36
Kod GTU: GTU_07
Lada 110,111,112 96-
ze stykiem zużycia
z dodatkami
oś przednia
Grubość [mm] : 17,5
Długość [mm] : 104,3
Wysokość [mm] : 62
Ciężar [kg] : 1
Ilość wskaźników zużycia okładzin : 2
System hamulcowy : TRW
Długość złącza ostrzegawczego [mm] : 170
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 21170173
Numer dostawcy: 10-361
Kod GTU: GTU_07
13.0460-2965 17,4mm
oś przednia
Grubość [mm] : 17,5
Długość [mm] : 104,3
Wysokość [mm] : 62
Ciężar [kg] : 1,01
System hamulcowy : TRW
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 21170173
Numer dostawcy: 10-36
Kod GTU: GTU_07
13.0460-2965 17,4mm
oś przednia
Grubość [mm] : 17,5
Długość [mm] : 104,3
Wysokość [mm] : 62
Ciężar [kg] : 1,01
System hamulcowy : TRW
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 21170173
Numer dostawcy: 10-36
Kod GTU: GTU_07
GDB140 15,8mm 21013501090 ZASTOSUJ ZEST. MONT. PFK111
oś przednia
Grubość [mm] : 16
Długość [mm] : 84
Wysokość [mm] : 60,5
Ciężar [kg] : 1,04
System hamulcowy : BENDIX
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 20166160
Numer dostawcy: 10-31
Kod GTU: GTU_07
GDB140 15,8mm 21013501090 ZASTOSUJ ZEST. MONT. PFK111
oś przednia
Grubość [mm] : 16
Długość [mm] : 84
Wysokość [mm] : 60,5
Ciężar [kg] : 1,04
System hamulcowy : BENDIX
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 20166160
Numer dostawcy: 10-31
Kod GTU: GTU_07
Ograniczenia producenta BENDIX
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Wysokość [mm] 60,5
Długość [mm] 84
Grubość [mm] 16
nr EAN 3322936401407
Ograniczenia producenta TRW
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Oznaczenie kontrolne E9 90R 01107/356
Wysokość [mm] 62
Długość [mm] 104,3
Grubość [mm] 17,5
nr EAN 3322937283422
Ograniczenia producenta TRW
Długość [mm] 104,3
Wysokość [mm] 62,0
Grubość [mm] 17,5
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Oznaczenie kontrolne E9 90R 01107/364
nr EAN 3322936404699
Strona zabudowy Oś przednia
System hamulcowy BENDIX
Szerokość [mm] 84,1
Wysokość [mm] 60,3
Grubość [mm] 16
Numer WVA 20166
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez podkładki wytłumiającej
Ciężar [kg] 1,05
nr EAN 3276423014055
Wyświetlanie od 1 do 14 (z 14 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe


Klocki hamulcowe są podstawową częścią wchodzącą w skład szeroko rozumianego układu hamulcowego. Jest to obok tarcz hamulcowych, element podlegający najbardziej ekstremalnym obciążeniom podczas pracy.

Współczesne samochody potrafią rozwijać dużo większe prędkości niż było to kilkanaście lat temu. Klocki hamulcowe muszą sprostać zadaniu zatrzymania rozpędzonego pojazdu w maksymalnie krótkim czasie. Materiały z jakich są wykonywane, są najbardziej strzeżonymi tajemnicami koncernów je produkujących. Wieloletnie doświadczenia i testy, doprowadzają do wytworzenia klocków o bardzo wysokich parametrach użytkowych. Wytrzymują one wysokie temperatury pracy, a przy tym wysoką skuteczność hamowania.

Wybierz sprawdzonego producenta klocków hamulcowych!

 
Różnorodność producentów na rynku daje praktycznie nieograniczone możliwości wyboru dla posiadacza samochodu. Możliwość wyboru nie oznacza jednak, że jedynym kryterium powinna być cena. Dużo bardziej znacząca jest znajomość marki, jej renoma i jakość użytych materiałów.

Klocki hamulcowe ATE, Textar, TRW, Hella, Bosch należą do najbardziej cenionych wśród fachowców z branży i ich użytkowników. Do wyróżniających się można zaliczyć także brandy Japanparts, Kamoka, A.B.S., Meyle oraz Lpr. Ostatni wymienieni nie są producentami na pierwszy montaż, jednak ich produkty znajdują uznanie u posiadaczy pojazdów ze względu na korzystny stosunek ceny do jakości.

Szczególną uwagę należy zwrócić przy dobieraniu klocków hamulcowych do aut grupy VW, oraz `japończykach` O ile te pierwsze wprowadziły w latach 2000 dodatkowe kody wyposażenia, możliwe do odnalezienia w książce serwisowej albo na wklejce w bagażniku auta, to te drugie różnią się zastosowanymi układami hamulcowymi w produkcjach na rynek japoński i europejski.

Czym należy kierować się przy wyborze klocków hamulcowych.

Jedno jest pewne - na klockach hamulcowych zwłaszcza na oś przednią pojazdu nie można oszczędzać. Przednie klocki hamulcowe są szczególnie obciążone pracą podczas hamowania, dlatego ważna jest ich jakość. W naszej praktyce często pojawia się pytanie Klientów "jak długo pojeżdżę na tych klockach ?" Odpowiedź jest oczywista. Nie jest ważne jak długi dystans da się przejechać samochodem pomiędzy wymianami klocków hamulcowych, a czy przejedzie się ten dystans bezpiecznie, z gwarancją wyhamowania w krytycznej sytuacji na drodze. 
 

Co wpływa na żywotność klocków hamulcowych


Czynników wpływających na długość przebiegu pomiędzy wymianą klocków hamulcowych jest wiele. Na pewno zalicza się do nich w jakim cyklu porusza się częściej samochód - mijeskim czy pozamiejskim. Ruch miejski w naturalny sposób wymusza częstsze używanie hamulców w samochodzie, a tym samym szybsze zużywanie klocków hamulcowych. Innym ważnym czynnikiem jest stan tarcz hamulcowych, na jakich będziemy używać nowo założonych klocków hamulcowych. Zużyte tarcze hamulcowe na pewno przyspieszą zużycie się także samych klocków hamulcowych, Klocki hamulcowe będą po prostu musiały się "ułożyć" przez dotarcnie do zużytych powierzchni tarcz hamulcowych. NIe wsposób nie wposmnieć tutaj także o stanie zacisków hamulcowych wpływających na żywotność klocków. Zacinający (nie cofający) się zacisk może błyskawicznie "wykończyć" klocki hamulcowe najlepszej marki. W naszej praktyce spotykaliśmy wiele takich reklamacji, spowodowanych problemami w pracy zacisku hamulcowego.
 
klocki hamulcowe ATE klocki hamulcowe TRW
klocki hamulcowe Brembo klocki hamulcowe Japanparts
klocki hamulcowe A.B.S. klocki hamulcowe Kamoka
klocki hamulcowe Meyle klocki hamulcowe Textar
klocki hamulcowe Hella klocki hamulcowe Lpr

informacje dodatkowe: