Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Audi Q7 (4LB) 4.2 FSI quattro (2006.03-2010.05) 350km » 20H5004-JPN jpn
wybrany samochód: 
Audi Q7 (4lb) 4.2 Fsi Quattro (2006.03-2010.05) 350km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

20h5004jpn klocki hamulcowe tylne 20H5004-JPN JPN

20H5004-JPN 20h5004jpn klocki hamulcowe tylne JPN
45.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

20H5004-JPN

producent:

JPN

MITSUBISHI GALANT E5 92->,SAPPORO 87->,SIGMA 91->,ECLIPSE 94->
dla ABS

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie 20h5004jpn klocki hamulcowe tylne 20H5004-JPN JPN

numery OEM:
MITSUBISHI      58302-M2A00
MITSUBISHI      MB407659
MITSUBISHI      MB534653
MITSUBISHI      MB699056
MITSUBISHI      MB857336
MITSUBISHI      MB858380
MITSUBISHI      MB950350
MITSUBISHI      MR129433
MITSUBISHI      MR129438
MITSUBISHI      MR129537
MITSUBISHI      MR205144
MITSUBISHI      MR389571
MITSUBISHI      MR389572
MITSUBISHI      MR389576
MITSUBISHI      MR389577
MITSUBISHI      MR389578
MITSUBISHI      MR389580
MITSUBISHI      MZ690010
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie 20h5004jpn klocki hamulcowe tylne 20H5004-JPN JPN w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.