Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Opel VIVARO A Platforma / podwozie (X83) 2.0 16V (2003.08-???) 120km » 20H5004-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Opel Vivaro A Platforma / Podwozie (x83) 2.0 16v (2003.08-???) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

klocki hamulc. mitsubishi 20H5004-OYO OYODO

20H5004-OYO klocki hamulc. mitsubishi OYODO
57.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

20H5004-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 20H5004-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Zestaw klocków, hamulec tarczowy
Nazwa: KLOCKI HAMULC. MITSUBISHI
Opis: GALANT E5 92->.SAPPORO 87->.SIGMA 91->.ECLIPSE 94-> TYŁ
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 21706155
Numer dostawcy: 20H5004-OYO
Parametry:dla ABS

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie klocki hamulc. mitsubishi 20H5004-OYO OYODO

numery OEM:
MITSUBISHI      58302-M2A00
MITSUBISHI      MB407659
MITSUBISHI      MB534653
MITSUBISHI      MB699056
MITSUBISHI      MB857336
MITSUBISHI      MB858380
MITSUBISHI      MB950350
MITSUBISHI      MR129433
MITSUBISHI      MR129438
MITSUBISHI      MR129537
MITSUBISHI      MR205144
MITSUBISHI      MR389571
MITSUBISHI      MR389572
MITSUBISHI      MR389576
MITSUBISHI      MR389577
MITSUBISHI      MR389578
MITSUBISHI      MR389580
MITSUBISHI      MZ690010
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie klocki hamulc. mitsubishi 20H5004-OYO OYODO w samochodach:

Opinie Klientów o klocki hamulc. mitsubishi 20H5004-OYO OYODO:

krzysztof, warszawa
2020-04-23
 5/5
produkt jakiego oczekiwałem
Sylwester, Ryki
2020-08-26
 5/5
Hamują jak te z górnej półki
Sylwester, Ryki
2020-08-26
 5/5
Idealna jakość

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.