Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Audi » silnik Audi Q3 (F3B) » sterowanie silnikiem Audi Q3 (F3B) » koło pasowe Audi Q3 (F3B)

koło pasowe do AUDI Q3 (F3B)

wybierz typ samochodu AUDI Q3 (F3B):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość żeber 5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca wysprzęglony
Parametr 6PK
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z instrukcją montażu
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z funkcją Start-Stop
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez funkcji Start-Stop
Ciężar [kg] 1,37
średnica zewnętrzna [mm] 138
nr EAN 3358960205667
Ø koła pasowego [mm] 143,2
Wysokość 1 [mm] 20,1
Wysokość 2 [mm] 41,6
Ciężar [kg] 1,5
nr EAN 8021787040029
Grubość [mm] 34,5
Średnica wewnętrzna [mm] 30,0
średnica zewnętrzna [mm] 143,0
Ciężar [kg] 1,39
Ilość żeber 5
Parametr 6PK
dla numeru OE 04L 105 243
nr EAN 4027816268703
Ilość żeber 6
Średnica wewnętrzna [mm] 30
średnica zewnętrzna [mm] 138,3
nr EAN 8435398500757
Grubość [mm] 34,5
Średnica wewnętrzna [mm] 30,0
średnica zewnętrzna [mm] 143,0
Ciężar [kg] 1,39
Ilość żeber 5
Parametr 6PK
dla numeru OE 04L 105 243
nr EAN 5901619543382
Szerokość [mm] 34,5
Średnica wewnętrzna [mm] 30,0
średnica zewnętrzna [mm] 143,0
Ciężar [kg] 1,47
Ilość żeber 5
Parametr 6PK
nr EAN 5901619543276
Wyświetlanie od 1 do 6 (z 6 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
koło pasowe

Koło pasowe do napędu paska wieloklinowego


koło pasowe wału korbowegoKoło pasowe osadzone jest na wale korbowym silnika spalinowego. Koło pasowe służy do przekazywania ruchu obrotowego z wału korbowego na pasek wieloklinowy, który napędza pozostałe podzespoły silnika niezbędne do utrzymania jego pracy. Są to zazwyczaj alternator, pompa wspomagania układu kierowniczego lub sprężarka klimatyzacji.

Powierzchnia koła pasowego nie jest gładka, a przypomina powierzchnią strukturę paska wielorowkowego.  Ilość rowków na kole pasowym oraz na pasku wieloklinowym musi być zgodna. Koło pasowe nie stanowi jednolitego elementu a składa się z dwóch części wulkanizowanych gumą. Zadaniem gumy łączącej oba elementy koła pasowego jest tłumienie drgań powstających na wale korbowym silnika. Dzięki temu elementy które są napędzane paskiem wieloklinowym nie ulegają przedwczesnemu zużyciu.

Należy regularnie sprawdzać stan koła pasowego gdy rozwulkanizowane nie połączenia gumowego może doprowadzić do gwałtownej utraty napędu alternatora lub innych napędzanych podzespołów.