koło pasowe do HONDA ODYSSEY (RL1, RA6, RA_)
wybierz typ samochodu HONDA ODYSSEY (RL1, RA6, RA_):
Ilość żeber | 5 |
średnica zewnętrzna [mm] | 138,2 |
Ciężar [kg] | 1,05 |
Parametr | 6PK |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z instrukcją montażu |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z funkcją Start-Stop |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez funkcji Start-Stop |
nr EAN | 3358960474643 |
Ø koła pasowego [mm] | 138,0 |
Wysokość 1 [mm] | 21,0 |
Wysokość 2 [mm] | 28,0 |
Ciężar [kg] | 1,1 |
nr EAN | 8021787034011 |
Szerokość [mm] | 27,0 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 36,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 138,0 |
Materiał | blacha stalowa |
Ciężar [kg] | 1,04 |
Ilość żeber | 5 |
Parametr | 6PK |
dla numeru OE | V7 638 551 80 |
nr EAN | 4027816317821 |
Szerokość [mm] | 27,0 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 36,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 138,0 |
Materiał | blacha stalowa |
Ciężar [kg] | 1,04 |
Ilość żeber | 5 |
Parametr | 6PK |
nr EAN | 5901619543320 |
nr EAN | 5902048022165 |
Status produktu: Normalny
Średnica [mm] | 138 |
Ilość żeber | 6 |
dla numeru OE | V763855180 |
nr EAN | 3660872391483 |
Średnica [mm] | 138 |
Ilość żeber | 6 |
nr EAN | 7316575493943 |
Ilość żeber | 6 |
Masa [g] | 1337 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 138 |
Szerokość 1 [mm] | 27 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą |
nr EAN | 3413521416170 |
Wyświetlanie od 1 do 8 (z 8 pozycji)
Stron: 1
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
Koło pasowe do napędu paska wieloklinowego
Koło pasowe osadzone jest na wale korbowym silnika spalinowego. Koło pasowe służy do przekazywania ruchu obrotowego z wału korbowego na pasek wieloklinowy, który napędza pozostałe podzespoły silnika niezbędne do utrzymania jego pracy. Są to zazwyczaj alternator, pompa wspomagania układu kierowniczego lub sprężarka klimatyzacji.
Powierzchnia koła pasowego nie jest gładka, a przypomina powierzchnią strukturę paska wielorowkowego. Ilość rowków na kole pasowym oraz na pasku wieloklinowym musi być zgodna. Koło pasowe nie stanowi jednolitego elementu a składa się z dwóch części wulkanizowanych gumą. Zadaniem gumy łączącej oba elementy koła pasowego jest tłumienie drgań powstających na wale korbowym silnika. Dzięki temu elementy które są napędzane paskiem wieloklinowym nie ulegają przedwczesnemu zużyciu.
Należy regularnie sprawdzać stan koła pasowego gdy rozwulkanizowane nie połączenia gumowego może doprowadzić do gwałtownej utraty napędu alternatora lub innych napędzanych podzespołów.