Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Iveco » sterowanie silnikiem Iveco DAILY V Platforma / podwozie » koło pasowe Iveco DAILY V Platforma / podwozie

koło pasowe do IVECO DAILY V Platforma / podwozie

wybierz typ samochodu IVECO DAILY V Platforma / podwozie:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica [mm] 165
nr EAN 4047026260878
Ø koła pasowego [mm] 165,0
Wysokość 1 [mm] 54,5
Ciężar [kg] 2,7
nr EAN 8021787005233
Szerokość [mm] 54,0
Średnica wewnętrzna [mm] 31,0
średnica zewnętrzna [mm] 165,0
Ciężar [kg] 2,93
Ilość żeber 9
Parametr 4PK + 7PK
dla numeru OE 504076697 S1
nr EAN 4027816338154
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez dodatków
Liczba rowków 7
średnica zewnętrzna [mm] 160
Średnica wewnętrzna [mm] 32
Szerokość [mm] 53
Ilość żeber 2 4
nr EAN 5414465029882
Ø koła pasowego [mm] 165,0
Wysokość 1 [mm] 54,5
Ciężar [kg] 2,7
nr EAN 5901619569153
Ilość żeber 7
Masa [g] 3105
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 165
Szerokość 1 [mm] 54,5
Ilość żeber 2 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubą
nr EAN 3413521416057
Wyświetlanie od 1 do 6 (z 6 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
koło pasowe

Koło pasowe do napędu paska wieloklinowego


koło pasowe wału korbowegoKoło pasowe osadzone jest na wale korbowym silnika spalinowego. Koło pasowe służy do przekazywania ruchu obrotowego z wału korbowego na pasek wieloklinowy, który napędza pozostałe podzespoły silnika niezbędne do utrzymania jego pracy. Są to zazwyczaj alternator, pompa wspomagania układu kierowniczego lub sprężarka klimatyzacji.

Powierzchnia koła pasowego nie jest gładka, a przypomina powierzchnią strukturę paska wielorowkowego.  Ilość rowków na kole pasowym oraz na pasku wieloklinowym musi być zgodna. Koło pasowe nie stanowi jednolitego elementu a składa się z dwóch części wulkanizowanych gumą. Zadaniem gumy łączącej oba elementy koła pasowego jest tłumienie drgań powstających na wale korbowym silnika. Dzięki temu elementy które są napędzane paskiem wieloklinowym nie ulegają przedwczesnemu zużyciu.

Należy regularnie sprawdzać stan koła pasowego gdy rozwulkanizowane nie połączenia gumowego może doprowadzić do gwałtownej utraty napędu alternatora lub innych napędzanych podzespołów.